
بزرگترين بازي آمريكا با بزرگي تاريخي فوران ميكند, از omg به رسواييهاي ملي گرفته تا يك سري از افسانههاي شهري كه در اثر عظمت روز يكشنبه القا شده بود: " برخي درست هستند, به نوعي. و بعضي هم تخت. اما اين اسطورهها كه ريشه در حقيقت و يا كرك دارند, به صورت كپهاي از اعداد رومي زنده هستند. مانند فرهنگ بازار سهام. " دههها قبل, يك متخصص امور مالي با يك همبستگي عجيب و غريب شروع به صحبت كرد: اگر يكي از اعضاي سابق ليگ فوتبال آمريكا برنده بازي شود, ميانگين صنعتي داو جونز در طول سال تقويمي كاهش خواهد يافت, اما اگر يك تيم اصلي ليگ ملي فوتبال برنده جايزه شود, بازار به رتبه اول سوپر باول خواهد رسيد. " اكنون, اين يك دوره پنج ساله ديگر است ". و " نگهبان " شاخص سوپر باول از آن زمان به بعد بود. او شروع كرد به دنبال كردن ارتباط عجيب و غريب پس از خواندن روزنامهاي. او گفت: " از هر دسته معلم ديگر, كه ركورد بهتري در طول سالها دارد, بهتر از اكثر مديران پورتفوليو است. " البته تيمهاي (فعلي) بيشتري وجود دارند كه با ليگ فوتبال ملي قديمي ارتباط دارند و به همين ترتيب كمي پر شدهاست و بازار تمايل به افزايش بيشتر از آن دارد. " سوپر بول " نيز در حال افزايش است: خوردن و خوردن جمعي در قاره آمريكا بسيار طولاني است. آن حلقههاي بلوطي با كميسيون آووكادو كاليفرنيا درست هستند. جانباز معاون بازاريابي براي گروه تجاري گفت: " مصرف آووكادو افزايش پيدا كردهاست. " او گزارش ميدهد كه در طول سال گذشته, افراد ۱۰۰ ميليون پوند از سبزيجات را مصرف كردهاند. در مقابل, آمريكاييها بيش از ۳ / ۱ ميليون پوند از آووكادو به عنوان يك " دي مايو " و ۱ / ۱۲ ميليون پوند را در ماه جولاي به سر ميبرند.
در زمين سوپر mythos جايي كه اغلب ادعا ميشود پادشاه نوشيدنيها در طول بازي است، رخ ميدهد. در طي دوره سوپر بول در سال گذشته - يك دوره دو هفتهاي در ۹ - ۹ فوريه به فروش رسيد - ۵۰ ميليون مورد از نوشيدنيها از "مالت جو يا آبجو" فروخته شد. اما اين شمار خردهفروشي در مقايسه با سال ۲۰۱۲ هموار بودهاست. مگ Chari، مدير ارشد بازاريابي يكپارچه و ارتباطات براي نيلسن گفت: "بيشتر، آبجو به عنوان دومين گروه بزرگ رشد در طول مسابقه سوپر بول قرار دارد". گروه رشد شماره ۱ در ميان نوشيدنيهاي سوپر بول: سودا. با اين حال، تمام آن آبجو ميتواند به بزرگترين، روز بيمار ساليانه براي كارگران آمريكايي و يك افسانه ديگر مرتبط با اين بازي كمك كند. جويس،، مدير موسسه نيروي كار در Kronos گفت: " هنگامي كه ما مردم را در سال ۲۰۰۸ در مورد احتمال عدم دسترسي به مسابقه سوپر بول بررسي كرديم، نتايج ما نشان داد كه حدود ۱.۵ ميليون نفر در روز دوشنبه در مسابقه سوپر بول حضور پيدا خواهند كرد." بنا به گفته Snopes.com، يكي از buster شهري، اين ادعا در واقع به دهه ۱۹۳۰ برمي گردد زماني كه به طور جمعي به طور جمعي به طور جمعي در طول وقفههاي تجاري راديويي، باعث سيلاب كوچك ميشود. اغراق ديگر شامل تماشاگران تلويزيون جهاني است كه گاهي اوقات
" يك ميليارد بيننده در گزارشهاي رسانهاي " , در بيش از 180 كشور و قلمرو در سراسر جهان پخش خواهد شد . برايان مككارتي , سخنگوي NFL ميگويد : " ما نميدانيم چند نفر در سراسر جهان آن را تماشا خواهند كرد . ما از يك شخصيت " نيلسن در سطح جهاني " نميدانيم . و دقيقا چه ميزان دقيق و دقيق ميزبان بازي به عنوان يك ماشين درآمد توريستي است ? اندرو Zimbalist , استاد اقتصاد در كالج اسميت در ايالت Northampton در ايالت نيو جرسي , گفت : " قيمت واقعي بين صفر تا 60 ميليون دلار خواهد بود , اما مبلغ واقعي احتمالا بين صفر تا 60 ميليون دلار خواهد بود . نكته كليدي اين است كه چه ميزان جابجايي بين طرفداران فوتبال و گردشگران عادي كه براي تئاتر , اپرا , موزهها و غذاها به نيويورك ميآيند , ادامه دارد . Zimbaslist كه روز سهشنبه
منبع