پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

پشت عكس Instagram , يك شركت

وبلاگ شخصي آرشام

پشت عكس Instagram , يك شركت

۳ بازديد
پشت  عكس  Instagram  ,  يك  شركت

صفحه اينستاگرام براي يك سايت كه خود را "World Vision" مي‌نامد، مملو از نوعي از عكس‌هايي است كه در رسانه‌هاي اجتماعي رايج شده‌است. اين سايت مردم را تشويق مي‌كند كه به سفر يا تغيير سبك زندگي كمك كنند. اين سايت آن‌ها را مستحق دريافت پول نقد مي‌كند، چيزي كه مشخص نيست اين عكس‌ها بخشي از يك كمپين نشان تجاري - بلو - شركتي هستند كه سيگار الكترونيكي مي‌فروشد، در ميان محصولات ديگر. اين پست‌ها كه خود را به عنوان تبليغات و يا بازاريابي مشخص نمي‌كنند، به هيچ چيزي لينك نمي‌دهند، بلكه نكات bio حساب براي يك وب سايت، بازديد از وب سايت World Vision براي روشن ساختن آنچه كه كاربران با آن مواجه هستند را روشن مي‌سازد: يك شركت الكترونيكي. اين وب سايت بلافاصله از كاربران سوال مي‌كند كه آيا ۲۱ يا بالاتر هستند، به همراه پيغامي كه براي افراد بزرگ‌سال سيگاري و / يا vapers در نظر گرفته شده‌است "رشد نمايي صنعت سيگار الكترونيكي" در اواخر دهه ۱۹۹۰ با حساب خود مواجه شد و موافقت كرد كه فعاليت‌هاي بازاريابي خود را متوقف كند. اما در سال‌هاي اخير، صنعت سيگار الكترونيكي، به آرامي در ميان مصرف كنندگان جوان و وفادار كه به دستگاه‌هاي تحت عمل باتري كشيده شده‌اند، گرد آورده‌است و اطمينان مي‌دهد كه آن‌ها جايگزين امن‌تر براي سيگار كشيدن هستند. و در اين فرآيند، برخي از شركت‌ها داده‌هاي مصرف‌كننده را جمع‌آوري كرده‌اند. يك تعهد، در اين مورد، "آغاز يك سفر به زندگي بالقوه" است كه در آن مردم يك تجربه "تجربه زندگي" را در ۲۸۰ كاراكتر يا كم‌تر توصيف مي‌كنند. براي ارائه تعهد و شانس برنده ۱۰۰۰ دلار، وب سايت خواستار انواع مختلفي از اطلاعات مي‌شود: نام، روز تولد، كد پستي، phon

شماره e, ايميل و اينستاگرام handle.The وب سايت‌هاي ارتباط جمعي و جمع‌آوري داده توسط بلو - - كه شامل اكانت‌هاي تويي‌تر و اينستاگرام است, به عنوان شركت‌هاي سيگار الكترونيكي با بررسي رشد تاثيرات سلامتي محصولات آن‌ها و محبوبيت با آمريكايي‌هاي جوان مواجه هستند. سان‌فرانسيسكو, خانه رهبر بازار, حتي در نظر دارد كه ممنوعيت سيگار الكترونيكي را ممنوع كند. Juul اطلاعات شخصي را از طريق خريدها انجام‌شده بر روي پلت فرم خود, شامل اسامي, نشاني‌ها, شماره‌تلفن و birthdates جمع‌آوري مي‌كند. نماينده‌اي براي Juul به ان بي سي گفت كه شركت در حال حاضر هيچ يك از داده‌هاي مشتري را كه در رسانه‌هاي اجتماعي آگاه هستند به فروش برساند و براي شركتي مانند بلو - ري ارزشمند است. شركت‌هاي دخانيات و دخانيات با استفاده از قوانين اداره مواد غذايي و مواد مخدر آمريكا و سياست‌هاي تبليغاتي كه توسط شركت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي صورت‌گرفته است, محدود به فرصت‌هاي تبليغاتي ديجيتالي آن‌ها مي‌باشند. با توجه به گزارشي كه در ماه اوت توسط سازمان غير انتفاعي براي كودكان عاري از تنباكو منتشر شد و Netnografica, يك تحقيق مصرف‌كننده كه از سوي سازمان غذا و دارو اداره مي‌شود, شركت خود را در محتواي سبك influencer امتحان مي‌كند. اين تلاش در شرف تكوين, كشش زيادي به دست نياورده است - اغلب پست‌هاي اينستاگرام داشتن چند جين دوست دارند و حساب Twitter اش كم‌تر از ۱۵۰ نفر دارد. گرگ Moser, نايب‌رئيس at, در يك خبر منتشر شده در ماه گذشته گفت: " ما مي‌دانيم كه ايجاد تغييرات در زندگي مي‌تواند شما را در يك سفر وحشي پر از فراز و نشيب‌هاي زندگي قبل از رسيدن به جايي كه شما واقعاً آن را احساس مي‌كنيد, انجام دهد. چيزي كه واقعاً جالب است

e - cigaretteNov معروف. با توجه به اظهارات مايكل Kamins, استاد بازاريابي در دانشگاه كلرمونت در كليرمونت, كاليفرنيا كه به عنوان يك شاهد متخصص در موارد مربوط به تبليغات دخانيات كار كرده‌است, گفت كه اينترنت به آن‌ها اجازه مي‌دهد تا از همان كارهايي كه در دهه ۹۰ انجام داده‌اند استفاده كنند. شخصيت‌هايي مانند جو Camel و مرد مارلبورو در دهه ۱۹۹۰ به راحتي قابل‌تشخيص بودند. قبل از آن, از دهه ۱۹۲۰ تا ۱۹۵۰, همه از پزشكان تا سانتا باربارا در تبليغات سيگار استفاده مي‌شدند. در سال ۲۰۱۹, مردمي كه بيش‌ترين نفوذ را داشتند, وب سايت‌هاي ارتباط جمعي هستند كه پيام‌رساني متقابل كار كرده‌است. طبق تحقيقات بازار متفقين, انتظار مي‌رود كه بازار جهاني سيگار و سيگار ارزش بيش از ۲۶ ميليارد دلار تا سال ۲۰۲۳ داشته باشد. اين سه برابر ۸ / ۸ ميليارد دلاري است كه در سال ۲۰۱۶ ارزشش را داشت " براي سيگار كشيدن سيگار بسيار سكسي بود. دين Crutchfield, بنيانگذار و مدير عامل Crutchfield شركا, يك شركت مشاور رشد و توسعه بازار, گفت: " اكنون, براي سيگار كشيدن سيگار الكترونيكي جالب و سكسي است. اين يك بازار شگفت‌انگيز براي بازاريابي برند است, به دليل يگانگي آن دسته. و داده‌ها كاملاً ضروري هستند " بلو - بلو در سياست حفظ حريم خصوصي خود كه داده‌ها را با شركت‌هاي وابسته به خود, شركت‌هايي كه نرم‌افزار خود را اجرا مي‌كنند و شركت خدمات كسبوكار Salesforce را اداره مي‌كند, به اشتراك مي‌گذارد. بلو گفت: " اگر شما از اين داده‌ها استفاده مي‌كنيد و مي‌دانيد اينها نوع افرادي هستند كه در معرض اين نوع فعاليت‌ها قرار دارند, پس شما به معناي واقعي كلمه " leade " را شناسايي كرديد.

همانطور كه اين صنعت به رشد خود ادامه مي‌دهد , Crutchfield گفت كه اين برداشت براي داده‌هاي مصرف‌كننده در حال يافتن راهي براي اندازه‌گيري نفوذ , رسيدن و تعامل بازاريابي الكترونيكي با سيگار است . او گفت : " اين يك نسل هندي - خوك است , كه در آن كمپين smokeBlu كه به ماه دسامبر باز مي‌گردد , پس از آن صورت مي‌گيرد كه Juul تلاش‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي خود را در November.Juul به طور گسترده براي استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي براي بازاريابي محصولات خود مورد بررسي قرار داد . يك مطالعه انجام‌شده توسط محققان دانشگاه استنفورد , كه از سال 2015 تا 2018 مشخص شد , " بازاريابي Juul " به طور گسترده‌اي در پلت فرم رسانه‌هاي اجتماعي توزيع شد , و اين يك تفاوت مهم بين تلاش‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي بين بلو - بلو و CEO است , كه مي‌گويد : " تفاوت قابل‌توجهي بين تلاش‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي بين بلو - بلو و Juul وجود دارد " . داستان بلو - Ray مي‌گويد : "

estant Corinne Olympios ، شخصيت تناسب اندام آنلاين مايك رشيد و آناستازيا اشلي ، يك سورپرايز و مدل حرفه اي ، كه براي تبليغ اين كمپين به اينستاگرام ارسال كرده اند. Kamins گفت استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي جلب توجه يك جمعيت جوان طراحي شده است."اكنون شما آن را با اين جالب تركيب مي كنيد, جوان, بچه هاي خوش قيافه, و شما ناگهان, زير رادار, يك بسته سيگار در مقابل آنها قرار دهيد و مردم مي گويند, ‘واي, به آن شخص باحال نگاه كن,وي گفت: "" وي گفت: در اين گزارش 123 هشتگ مرتبط با كمپين هاي محصولات دخاني 8.8 ميليارد بار در ايالات متحده و 25 ميليارد بار در سطح جهان مشاهده شده است. و اين فقط در توييتر است. در طوماري به كميسيون تجارت فدرال ، كودكان بدون دخانيات گفتند كه شركت ها درگير "همان تاكتيك هاي بازاريابي" هستند كه براي ده ها سال در اختيار دارند ، فقط اين بار براي سن رسانه هاي اجتماعي اقتباس شده اند.اين گروه نوشت: "مقامات بهداشت عمومي تا حد زيادي موافق هستند كه قرار گرفتن در معرض بازاريابي دخانيات باعث مي شود جوانان شروع به استفاده از دخانيات كنند.". وي گفت: "اقدامات اين شركت ها در مورد جاري شدن سيل رسانه هاي اجتماعي با تصاوير سيگار ممكن است بزرگترين تهديد براي درك جوانان از مصرف دخانيات در ايالات متحده امروز باشد."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.