پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

اين مقام مي گويد ، حمله هوايي حداقل 19 غيرنظامي را در بازار سبزيجات در هديه يمن به قتل مي رساند

۳ بازديد
اين مقام مي گويد ، حمله هوايي حداقل 19 غيرنظامي را در بازار سبزيجات در هديه يمن به قتل مي رساند

وزير بهداشت محلي , طاها ' , گفت كه در حمله هوايي روز چهارشنبه در يك حمله هوايي در يك بازار سبزي در يمن حداقل 19 غيرنظامي كشته و 10 تن ديگر زخمي شدند . او گفت كه هشت تن از زخمي‌ها وخيم است و در يك بيمارستان محلي , وي افزود كه اين اجساد چنان آسيب‌ديده اند كه اگر كشته شدگان , مرد , زن يا كودك باشند , هنوز ممكن نيست . يك ائتلاف تحت رهبري عربستان‌سعودي كه در سال 2015 در جنگ داخلي Yemen's دخالت كرد حملات هوايي مكرر عليه گروه وابسته به ايران انجام داد و اغلب به غير نظاميان حمله مي‌كند , اگرچه اين كار را عمدا انجام مي‌دهد , به گفته Reuters.News از حمله هوايي , عربستان‌سعودي با محكوميت بين‌المللي قتل نويسنده جمال Khashoggi در كنسولگري در استانبول مواجه است . در حالي كه برخي از معاونان وي در يمن در پي يك " مشاجره و مبارزه با دست " كشته شدند , دولت سعودي گفت كه يك گروه 15 نفره به دنبال دريافت مدارك براي ازدواج آتي خود در يمن كشته شده‌است , اگرچه برخي از معاونان وي در يمن از اين عمل آگاه بوده‌اند , اما اين يك عمليات برنامه‌ريزي‌شده بوده‌است . دولت سعودي گفت كه درگيري‌هاي خشونت‌آميز در حومه

سرهنگ تركي المالكي ، براي ائتلاف به رهبري عربستان سعودي ، به رويترز گفت اتحاد در حال بررسي اين حادثه است.وي گفت: "ما اين گزارش را بسيار جدي مي گيريم و كاملاً مورد بررسي قرار مي گيرد ، زيرا تمام گزارش هاي اين ماهيت با استفاده از يك فرآيند مستقل بين المللي تأييد شده است. در حالي كه اين روند ادامه دارد, اظهار نظر بيشتر نامناسب خواهد بود,وي گفت: "او گفت. ائتلاف گاهي اوقات" خطاها "را مي پذيرد و در گذشته متعهد شده است كه هر كسي را كه باعث مرگ غيرنظاميان شده است ، پاسخگو باشد, طبق گفته رويترز. ائتلاف پس از بركناري حوثي ها دولت شناخته شده بين المللي رئيس جمهور عبد ربوب منصور هادي ، وارد درگيري يمن شد. اين جنگ بيش از 10،000 نفر را كشته است, بيش از 2 ميليون آواره و كشور را هدايت كردند, در حال حاضر فقيرترين شبه جزيره عربستان است, در آستانه قحطي گسترده. سه شنبه, مارك لاكوك ، رئيس بشردوستانه سازمان ملل گفت, وي گفت: "اكنون خطر واضح و خطرناك قحطي قريب الوقوع و بزرگ يمن وجود دارد: بسيار بزرگتر از هر چيزي كه هر حرفه اي در اين زمينه در طول زندگي كاري خود ديده باشد."ايالات متحده گفت كه ارزيابي هاي تجديد نظر شده نشان مي دهد كه تعداد افرادي كه با شرايط پيش از قحطي روبرو هستند به زودي مي تواند به 14 ميليون نفر برسد ، سه ميليون نفر بيشتر از تخمين ماه گذشته.


منبع

دستور العمل خانگی شستشوی میوه و سبزیجات (روش خیساندن)

دستور العمل # 1 با جوش شیرین (روش خیساندن) – 2 قاشق چای خوری جوش شیرین را به 4 پیمانه آب اضافه کنید و محصولات را به مدت 2 تا 15 دقیقه درون آن خیس کنید. هرچه سبزیجات و میوه ها بیش تر خیس بخورند، باقی مانده سموم دفع آفات بیش تر از بین می روند. از برس شستشو به عنوان یک وسیله اضافی برای تمیز کردن استفاده کنید و سپس آبکشی کنید.

دستور العمل # 2 با سرکه (روش خیساندن) – در مطالعات انجام شده روی سرکه از نسبت های مختلفی استفاده شده است، معمولا 1:10 (یک قسمت سرکه با 10 قسمت آب) یا 3: 1 (یک قسمت سرکه با سه قسمت آب). میزان استفاده به شما بستگی دارد، اما از آن جا که نشان داده شده است که سرکه خالص برای از بین بردن برخی از سموم آفتکش (و احتمالا سایر مواردی که آزمایش نشده اند) تاثیر دارد، با 3 پیمانه آب و یک پیمانه سرکه ادامه می دهیم. در این مطالعه برای رسیدن به نتیجه با استفاده از سرکه 100 درصد، محصولات فقط 10 دقیقه خیس خوردند، بنابراین برای استفاده از نسبت 3: 1 اجازه می دهم که محصولات به مدت 20 تا 30 دقیقه یا بیش تر خیس بخورند. از برس شستشو به عنوان یک وسیله اضافی برای تمیز کردن استفاده کنید و سپس آبکشی کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.