چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

پس از يك سال بدون گردشگر , ساحل ناهموار Kauai بازگشايي شد .

۳ بازديد
پس  از  يك  سال  بدون  گردشگر  ,  ساحل  ناهموار  Kauai  بازگشايي  شد .

HAENA,هاوايي-برايرسيدن بهگوشهشمال شرقيجزيرهofنياز بهرانندگييادوچرخه‌سواريدريكبزرگراهدوباندهدردو سويكوهستانودرياداردكهدرآنجاپاسگاه‌هايسنگيبانوارهايساحليماسه‌ايكهتوسطصخره‌هايحاشيه‌ايمحافظت مي‌شود, به هم متصلمي‌شوند.يكمسيردومايليازبزرگراهKuhioاينهفتهپسازبستهشدنازآوريل2018بهدليلرانشزمينورانشزمينوريزشبارانبازگشايي شد.در حال حاضر,قسمت‌هاييازاينكوهستانباشبكهسيميكه40فوتدريكپروژهتعميربزرگراهبهارزش85ميليوندلارتخمينزده مي‌شود,باز مي‌گردد.سهپلباريكساخته‌شدهدرسال 1912از بينرفتندوتنهايكيازآن‌هابه طوركاملتعميرشد,باguardrailsچوبيموقتيوconesكهماشين‌هاراازبرخوردبهاقيانوسآراممنعمي‌كردند,گياهانبوميوحيواناتدوباره احياشدندوحتيجوامعمحليقوي‌ترشدند.اينبزرگراهبهپاركايالتيHaenaمنتهيمي‌شودكهزمانيبيشاز2,000بازديدكنندهرا درروزجذب مي‌كرد.اگرچهگردشگرياصلي‌ترينمحركاقتصاديدرهاوايياست,مقاماتدرحالبررسيجايگاهخودبه عنوانميزبانحدود10ميليونتوريستدرسالدر عرضششجزيرههستند كهدردسترسبازديدكنندگانهستند.بهمنظورحفظمنابعطبيعيوطبيعيمنحصربه فردخود,هاواييدر تلاشاستتا ازتشويقبهمحدود كردنتوريست‌هاجلوگيريكند.بابازگشاييبزرگراهKuhio,يكشهرتاريخيدرامتدادبزرگراهKuhioHighway.Marcگارسيادرامتدادپاركايالتي"WainihaHighway.Marc"وپاركايالتي" NaPali"كههنوزبعضيازمزارعمتعلقبهدهه1960راتشكيلمي‌دهند,بهمحل‌هاييمانندساحلKeeدرپاركايالتي" Haenanudist"و"WildernessPalisugar"منتهيمي‌شودكهدرحالحاضردرپاركايالتي"Taylor"واقعشده‌است.

جان Wehrheim، يكي از ساكنان Kauai كه از اردوگاه تيلور در "دهه ۶۰" عكس گرفته بود، گفت: " همانطور كه توريسم در سال‌هاي اخير رشد كرده بود، رانندگان به طور غيرقانوني در كنار جاده توقف كرده بودند، و با سيل اتومبيل‌هاي كرايه‌اي inexperienced و اتوبوس‌هاي توري همراه بود." پس از سيل، ساحل به طور ناگهاني تنها حدود ۷۵۰ سكنه و برخي اسب‌ها، خوك‌ها و سگ‌ها را به خود اختصاص داد. و دانشمندان دانشگاه هاوايي در Manoa در حال مطالعه بر روي جمعيت پس از سيل، لاك‌پشت‌هاي دريايي هاوايي، لاك‌پشت‌هاي بزرگ قرمز و مدارس bluefin را ديدند. محققان جيد Delevaux و غير مجاز مي باشدta Stamoulis در ماه ژوئن آينده براي ديدن تاثيري كه بازگشت گردشگران بر ماهي داشته‌است، به كشور باز خواهند گشت. اسبي كه روي شانه بزرگراه Kuhio نشسته بود. Stamoulis گفت: " در بيشتر مكان‌ها در هاوايي، شما ممكن است يكي دو نفر را ببينيد، و معمولا توسط خودشان، اما در Haena در طول دور آخر تحقيقات در هفته گذشته، ما فقط مدارس آن‌ها را خواهيم ديد. در حالي كه زندگي دريايي ممكن است در حال بازگشت باشد، بسته شدن بزرگراه به جريان ترافيك بستگي دارد. تفريحگاه Colony بي Hanalei، تنها هتل in، از زمان سيل بسته شده‌است و براي ما بسيار دشوار است. مدير عمليات، استيون جي، كه در همان نزديكي بزرگ شد، گفت: " ما در سال گذشته پس از قطع اين جاده، به گردشگران وابسته هستيم. آن‌ها همچنين اتاق‌هاي پذيرايي را براي چي به كلاس‌هاي درس تبديل كردند

ldren كه ديگر نمي‌توانستند به مدرسه بروند. Many Alapai، كه در beach بزرگ شده‌است و اكنون معاون رئيس of Makaainana o، يك موسسه غير انتفاعي است كه از اقدامات stewardship سنتي در زمينه نظارت بر حوزه‌هاي taro قديمي در پارك ايالتي Haena استفاده مي‌كند، گفت: " آن‌ها احساس مي‌كنند كه باز هم همسايه خود را مي‌شناسند. يك تور سيمي يك تپه را پوشش مي‌دهد تا از rockslides در بزرگراه Kuhio در نزديكي Hanalei، هاوايي جلوگيري كند. سيل در سال ۲۰۱۸ به جاده‌ها و پل‌ها در ساحل شمالي Kauai آسيب رساند و بزرگراه اصلي را به مدت بيش از a گارسيا / براي ان بي سي در بزرگراه بست. مقامات دولتي مقررات جديدي با هدف كاهش تعداد گردشگران در اين منطقه از ۲،۰۰۰ به ۹۰۰ روز در روز ارائه كردند. اين برنامه‌ها شامل رزرو كردن رزرو محل پارك و يا ورود، خدمات شاتل تحت حمايت جامعه و جريمه از ۳۵ تا ۲۰۰ دلار براي پاركينگ در اطراف پارك reopened در حوالي ظهر دوشنبه است، خدمه پاركينگ ده‌ها اتومبيل اجاره‌اي پر شده با توريست‌ها را قطع كردند. Attendant ماريا Valle گفت: "ما صبح شنبه قبل از اينكه به پارك ايالتي" آنا استيت پارك " اجازه دسترسي به پاركينگ را بدهند، يك مدل منحصر به فرد براي ساكنين و بازديدكنندگان خريداري كرد و سپس تاثير آن را كاهش داد.

جاه‌اي ديگر."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.