چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

با تبليغات جديد، دموكرات ميامي فشاري بر جمهوري كارلوس Curbelo در رابطه با مهاجرت مطرح كرد.

۳ بازديد
با تبليغات جديد، دموكرات ميامي فشاري بر جمهوري كارلوس Curbelo در رابطه با مهاجرت مطرح كرد.

دبي موكارسل پاول در 28 اوت به عنوان نماينده دموكرات در تلاش است تا كارلوس كوربلو ، كنگره GOP را در يك منطقه كنگره ميامي كه به شدت مورد بحث است ، به چالش بكشد. با يك آگهي آنلاين جديد, او موضوعي را هدف قرار مي دهد كه در اين مسئله مورد انتقاد قرار مي گيرد كه معتدل جمهوري خواهان مانند كوربلو را مورد انتقاد قرار مي دهد — با وجود مواضع سختگيرانه دولت ترامپ ، اصلاحات مهاجرت را تصويب كرد. اميدوار كننده دموكراتيك جمعه يك آگهي آنلاين منتشر كرد كه در آن به دوربين مي گويد, "به عنوان يك مهاجر و به عنوان يك لاتين, من تا زماني كه اصلاحات مهاجرتي نداشته باشيم كه از همه مهاجران محافظت كند ، استراحت نخواهم كرد."موكارسل پاول ، كه به طور گسترده اي شناخته نشده است ، در برابر دموكرات دموكرات ، دميتريس گريمز در اوايل ماه اوت در حال اجرا است. او به عنوان دختر جوان از اكوادور آمد و از طريق مدرسه فارغ التحصيل كار كرد, در نهايت به مدت دو دهه در كارهاي غيرانتفاعي كار مي كند. دموكرات لاتين در ميان توجه مجدد به سياست هاي مهاجرت دولت ترامپ ، اين تبليغ را منتشر كرد, به ويژه اعتراض به سياست جدا كردن فرزندان از والدين خود پس از عبور خانواده ها از مرز ايالات متحده. كوربلو از جمله گروهي از جمهوريخواهان مجلس است كه در تلاش هستند تا قوانيني را تصويب كنند كه هدف آن متوقف كردن جدايي خانواده و ارائه حمايت از Dreamers است — مهاجران جوان بدون مدارك به عنوان كودكان به ايالات متحده آورده شدند — در حالي كه ميلياردها دلار بيشتر در حمايت از مرزها قرار مي دهند. اما مشخص نيست كه كنگره و در نهايت رئيس جمهور ترامپ از اين قانون حمايت خواهند كرد. اگر اصلاحات مهاجرت در كنگره ادامه يابد ، كوربلو خود را در موقعيتي فزاينده قرار مي دهد. ولسوالي وي با حاشيه اي راحت به وي رأي داد, 53 تا 41 درصد, اما ولسوالي وي نيز با 16 امتياز به هيلاري كلينتون راي داد, نشانه واضح اين است كه در حالي كه جمهوريخواهان در ولسوالي كوربلو يك جمهوري خواه را ترجيح مي دهند, آنها نظرسنجي جمهوريخواه به سبك ترامپ را نمي خواستند. نظرسنجي انجام شده توسط كميته مبارزات انتخاباتي كنگره دموكراتيك (DCCC) مي گويد اگر موكارسل پاول برنده اصلي شود, او در داخل خواهد بود

دبي Mucarsel - پاول, درخواست راي دهندگان مختلف در فلوريدا را كه شامل آمريكاي‌لاتين از countries.Insi هاي مختلف مهاجر در TexasJune ۱۴, 201803: ۱۰ immigrant - پاول, تصويري از " روياي آمريكايي " كه با راي دهندگان لاتيني جنوبي در تضاد با تصوير ارائه‌شده توسط تاكيد Trump's بر اجراي مهاجرتي و گروهه‌اي خياباني همچون MS - ۱۳ ارائه مي‌دهد, نشان مي‌دهد. سخنگوي مجلس فلوريدا, ريچارد Corcoran, در اوايل سال جاري تبليغي را به تصوير كشيد كه در آن يك مهاجر " hoodie " كه از يك زن جوان مو قرمز پوشيده شده بود كه در محله او قدم مي‌زد. اين تبليغ باعث ايجاد جنجالي در ميان طرفداران حقوق مهاجران شد كه گفتند اين تبليغ racist.Rela tedstorylinestorylineThis جمهوريخواه است كه در معرض خطر قرار گرفتن انتخابات ميان‌دوره‌اي در حال پيشروي است, جمهوري خواهان به طور فزاينده‌اي با تصميم براي حمايت از دونالد ترامپ و يا رد كردن وي مواجه هستند. تا كنون, رئيس‌جمهور در مورد زيان‌ها و استعفا از سوي جمهوري خواهان ميانه‌رو كه او را علناً مورد انتقاد قرار داده‌اند, فخر مي‌كند. Famously, رئيس‌جمهور از طريق تويي‌تر به منتقدان خود حمله كرد, مانند Arizona's Jeff در Flake, Tennessee's باب Corker و ديگران. سناتور Sanford از كاروليناي جنوبي, درست قبل از از دست دادن رئيس‌جمهور در كاروليناي جنوبي, خشم رئيس‌جمهور را به خود جلب كرد, شاخصي كه انتخابات كنگره به يك همه‌پرسي در مورد دونالد Trump's تبديل مي‌شود. بسياري از مردم بيش از حد منتظر يك راه‌حل هستند كه باعث تقويت سيستم مهاجرتي ما مي‌شود. هدف ما هميشه وادار كردن مجلس به بحث و بررسي معني‌دار # immigrationreform بوده‌است, و امروز ما يك گام جلوتر هستيم. اكنون زمان عمل فرارسيده است. بيانيه كامل من: pic.twitter.com / T5syO0Jgpe- نماينده, كارلوس Curbelo (@ RepCur)

belo)، استاد علوم سياسي در دانشگاه ميامي گفت: "در انتخابات اوليه حزب جمهوري‌خواه در سال ۲۰۱۶، جايي كه دونالد ترامپ و ديگران توانستند به شكست اصلاحات مهاجرتي با ۷ نفر ديگر از مهاجران بازداشت‌شده اعتراض كنند، او موفق شد تا در انتخابات مقدماتي حزب جمهوريخواه خود مصالحه كند". Koger گفت: " او يك دموكرات زن بسيار مطمئن است كه هيچ skeletons براي انتقاد كردن ندارد. با اين كشور يك‌بار ديگر بر مساله مهاجرت متمركز است، Koger مي‌گويد كه پذيرش اين مساله علامت مهمي از نحوه ارزيابي موفقيت او در اداره خواهد بود. اگر تلاش فعلي براي رسيدن به قانون مهاجرت ناموفق باشد، Curbelo در حوزه سياسي بيشتر با پرسش‌هايي مواجه خواهد شد." وي گفت: "ناتواني وي در اخذ راي بر روي يك لايحه پاك DACA واقعا به او صدمه خواهد زد".


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.