پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

افزايش در دبيرستان لاتيني لاتين Grads به نقطه عطف كمك‌هاي آمريكا كمك مي‌كند

۴ بازديد
افزايش  در  دبيرستان  لاتيني  لاتين  Grads  به  نقطه  عطف  كمك‌هاي  آمريكا  كمك مي‌كند

ايالات متحده به يك نقطه عطف آموزش رسيده است, تا حد زيادي به دليل دستاوردهاي اخير در بين دانشجويان لاتين و آفريقايي آمريكايي, طبق گزارش GradNation كه دوشنبه منتشر شد. براي اولين بار, اين كشور بيش از 80 درصد نرخ فارغ التحصيلي دبيرستان را دارد, چهار نفر از پنج دانشجوي كشور فارغ التحصيل هستند. علاوه بر اين ، تعداد دانش آموزان در مدارس معروف به "كارخانه هاي ترك تحصيل" در 10 سال گذشته 47 درصد كاهش يافته است. افزايش نرخ فارغ التحصيلي ملي تا حد زيادي به دليل دستاوردهاي چشمگير در بين لاتين و همچنين دانش آموزان آمريكايي آفريقايي تبار است. از سال 2006 تا 2012 ، افزايش 15 درصدي در نرخ فارغ التحصيلي اسپانيايي و افزايش 9 درصدي در بين دانش آموزان سياه پوست وجود داشته است. عكس پرونده معلم جكلي كرولاچ كه در كلاس 5 كلاس در مدرسه ابتدايي والش در شيكاگو با دانش آموزانش صحبت مي كند. ، ايلينويز ، اول مارس 2013. در گزارش جديد GradNation ، افزايش 15 درصدي نرخ فارغ التحصيلي دبيرستان هاي لاتين بين سال هاي 2006 و 2012 مشاهده شده است.© جيم يانگ / رويترز / REUTERS اگرچه اين پيشرفت خوبي است ، براساس اين گزارش ، رسيدن به هدف ملي 90 درصد فارغ التحصيلي دبيرستان نياز به دستاوردهاي بيشتري در بين دانش آموزان لاتين و آفريقايي آمريكايي دارد. در حال حاضر اسپانيايي ها نرخ فارغ التحصيلي 76 درصد و سياه پوستان 68 درصد هستند, در مقايسه با 85 درصد براي سفيدپوستان غير اسپانيايي. تگزاس در بين ايالت هايي بود كه نرخ فارغ التحصيلي بالايي بيش از 88 درصد داشت, در حالي كه جورجيا و نيومكزيكو با نرخ كمتر از 70 درصد در رده پايين قرار داشتند. اين گزارش به كاليفرنيا اشاره مي كند, با بيشترين تعداد دانش آموز در كشور, به عنوان كشوري كه بايد نرخ فارغ التحصيلي خود را بهبود ببخشد (79 درصد) براي افزايش تعداد ملي. اين ايالت بيشترين تعداد دانش آموزان لاتين را دارد - 3.2 ميليون نفر - كه 52 درصد از اعضاي دانشجويي آن است. نويسندگان اين گزارش تقويت تمركز را بر روي دانشجويان تحت نظارت توصيه كردند, تشويق نوآوري در ولسوالي ها و مدارس محلي, تلاش براي تعامل بيشتر والدين و هم ترازي خدمات و منابع بيشتر بين تفاوت

آژانس هاي ورودي.در اين گزارش توصيه شده است: "حذف موانع ارتباطي در بين آموزش ، خدمات اجتماعي ، بهداشتي و ايمني باعث مي شود كودكان دچار ترك نشوند.". "كشورها بايد تمام تلاش خود را براي جمع آوري اين خدمات و ايجاد يك سيستم يكپارچه هماهنگ انجام دهند."- ساندرا ليلي


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.