چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

۴ كشته و ۲۴ زخمي در خشونت‌هاي آخر هفته شيكاگو

۳ بازديد
۴ كشته و ۲۴ زخمي در خشونت‌هاي آخر هفته شيكاگو

پليس گفت كه از بعد از ظهر جمعه حداقل 28 نفر در شيكاگو تيراندازي شده اند كه چهار نفر از آنها به طرز فجيعي كشته شده اند. آخرين قتل آخر هفته حدود ساعت 11:35 بعد از ظهر اتفاق افتاد. وقتي پليس گفت مردي در بلوك 9200 خيابان زمرد جنوبي در پشت تير خورده است. مرد, سن او بلافاصله مشخص نشده است, به مركز پزشكي مسيح وكالت منتقل شد و در آنجا كشته شد, پليس گفت: كارآگاهان منطقه جنوبي در حال تحقيق در مورد تيراندازي هستند, اما جزئيات بيشتر بلافاصله در دسترس نبود, پليس گفت: حدود 15 دقيقه زودتر, دو مرد در بلوك 7300 خيابان اوگلسبي جنوبي تيراندازي شدند. يك مرد 18 ساله دچار زخم پا شد و در شرايط پايدار به بيمارستان يادبود شمال غربي منتقل شد. مقامات گفتند كه مردي 28 ساله در پشت شليك شد و در شرايط جدي به بيمارستان ساحل جنوبي منتقل شد. NBC ChicagoAround 7:15 دقيقه بعد از ظهر. يكشنبه ، مردي در بلوك 900 خيابان 81 شرقي تيراندازي شد. پليس اعلام كرد كه يك مرد 29 ساله دچار زخم ناشي از اصابت گلوله به سر شد و در صحنه كشته شد. حدود سه ساعت قبل, يك مرد 23 ساله در بلوك 400 خيابان شمالي لكلاير به ضرب گلوله كشته شد, پليس گفت: وقتي مرد اسلحه توليد كرد و به سمت قرباني شليك كرد ، مرد با مرد ديگري در پياده رو مشاجره مي كرد, چندين بار در شكم و بازو به او حمله كرد. وي به بيمارستان كوه سينا منتقل شد و بعداً تلفظ شد, پليس گفت: در همان زمان, چهار نفر در محله رودخانه شمال شهر تيراندازي شدند. قربانيان در خيابان 500 بلوك غرب اري در خيابان بودند كه افراد در يك سدان با رنگ تيره با علائم باند چشمك زن سوار شدند و آتش گشودند, پليس گفت: يك مرد 20 ساله زخمي كشنده اي به سر داشت و در صحنه كشته شد, طبق گفته مقامات. يك مرد 21 ساله در نيم تنه سمت چپ و بازوي چپ تير خورده است, يك مرد 20 ساله در پاي راست شليك شد, و يك مرد 19 ساله در شانه چپ تير خورده است. هر سه نفر در شرايط پايدار به بيمارستان هاي منطقه منتقل شدند. همچنين يكشنبه ، يك مرد 25 ساله در 3900 بل به ضرب گلوله كشته شد

ock از غرب اوهايو به پليس گفت كه درست قبل از ساعت ۲ صبح هنگامي كه صداي شليك گلوله را شنيد و احساس كرد كه pain.He مجروح شده و به بيمارستان منطقه‌اي در stable ier منتقل شده‌است، يك مرد ۱۷ ساله در حوالي ساعت ۹: ۲۵ بعد از ظهر در بلوك ۷۹۰۰ خيابان مريل استريپ به ضرب گلوله كشته شد. اين سه نفر به پليس گفتند كه وقتي دو مرد كه لباس‌هاي تيره پوشيده بودند به آن‌ها نزديك شدند و شروع به تيراندازي كردند. يك مرد ۱۷ ساله در پاي چپ به ضرب گلوله كشته شد و در وضعيت پايدار به بيمارستان ساحل جنوبي برده شد. يك مرد ۱۷ ساله ديگر دچار زخم graze به سر شد و يك مرد ۲۱ ساله در بازوي راست به ضرب گلوله كشته شد. هر دو به جان اچ. Stroger، جونيور به گفته پليس، بيمارستان ناحيه كوك، جايي كه نوجوان در شرايط پايداري قرار داشت و يك مرد ۲۱ ساله، يك ساعت زودتر از يك مرد ۱۷ ساله به كفل يك مرد ۱۷ ساله برخورد كرده بود، در حالي كه در خيابان فرعي خيابان آ شلند از خيابان آ شلند راه مي‌رفت. قبل از ساعت ۷ بعد از ظهر، نوجوان ۲۳ ساله به بيمارستان Stroger برده شد و يك مرد ۲۳ ساله در بخش ۸۷۰۰ خيابان Escanaba جنوبي به ضرب گلوله كشته شد. به گفته پليس، اين مرد در حال ايستادن بر روي بلوك بود كه يك نفر از وي شليك كرد و قرباني را زد. پليس گفت كه او در ساعت ۳: ۴۰ بعد از ظهر به بيمارستان يادبود Northwestern برده شد كه يك مرد ۳۸ ساله در the خيابان Vincennes جنوبي به ضرب گلوله كشته شد. به گفته مقامات، اين مرد در صندلي جلو يك وسيله نقليه در حال رانندگي به سمت Vincennes بود كه گلوله از شيشه جلوي اتومبيل گذشت و به او اصابت كرد. اين مرد به بلوك ۶۹۰۰ از دانشگاه هاروارد رانده شد تا جايي كه پس از آن توسط ambula منتقل شد.

پس از ساعت ۲ بعد از ظهر, پس از ساعت ۲ بعد از ظهر, يك مرد ۲۱ ساله در حالي كه در پياده‌رو خيابان ۸۲۰۰ خيابان Kedzie ايستاده بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت. اين مرد به پليس گفت كه يك مجرم مسلح به او نزديك شده‌است و چند عكس به او شليك كرد و پاي راستش را زد. قرباني در وضعيت پايدار به مركز پزشكي مسيح برده شد. پليس گفت كه اين تيراندازي ممكن است ده دقيقه زودتر انجام شود, يك پسر ۱۶ ساله در بازوي چپ و دو پايش توسط مرد ناشناس در بلوك ۲۲۰۰ خيابان Christiana جنوبي اصابت گلوله قرار گرفت. او در ساعت ۱۲: 40 بعد از ظهر به بيمارستان كوه سينا برده شد و دو مرد در بلوك ۲۰۰۰ خيابان نهم غرب به ضرب گلوله كشته شدند. دو مرد در كوچه‌اي ايستاده بودند كه سه تن از مجرمين پياده نزديك شدند و آتش گشودند. يك مرد ۳۱ ساله از زخمه‌اي ناشي از گلوله رنج برد و در وضعيت بحراني در مركز پزشكي Advocate قرار گرفت. يك مرد ۲۵ ساله چندين بار در دست و پا به ضرب گلوله كشته شد و در ساعت ۱۱ صبح در وضعيت وخيمي به سر برد. اين مرد ۲۰ ساله با تيراندازي آشكار در خيابان ۵۵۰۰ خيابان Hoyne به ضرب گلوله كشته شد. مردي در پياده‌رو ايستاده بود كه يك نفر با يك اتومبيل سياه رنگي رانندگي كرد و به سوي او شليك كرد. اين مرد پس از اين تيراندازي با بازرسان هم‌كاري نكرد و به بيمارستان صليب مقدس برده شد و حداقل شش تن ديگر از بعد از ظهر روز جمعه به ضرب گلوله كشته شدند.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.