خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش كنيد.
البته هواپيماهاي الكتريكي نميتوانند به سادگي در طول يك سفر سهساعته در سراسر جهان به پريز برق وصل شوند. ناسا به جاي انتظار براي الون ماسك براي طراحي يك هواپيماي تسلا, به دنبال اين است كه آيا امكان دارد كه بدنه هواپيما به اندازه يك باتري دو برابر شود. او گفت: " اين فقط براي طراحي كارآمدتر خواهد بود. " " به جاي وزن اضافي, در آن ساخته خواهد شد. در واقع ناسا (همراه با نيروي هوايي) و يك شركت مستقر در ميشيگان (همراه با نيروي هوايي و يك شركت مستقر در ميشيگان با هواپيماي داراي بال تغيير شكل) با هواپيما پرواز كردهاست. فنآوري جديد به معناي جايگزين كردن فلپ هاي بال است كه به طور ايدهآل كارايي سوخت را افزايش داده و وزن مولكولي كم را كاهش ميدهد. آنچه ناسا ميخواهد يك وسيله نقليه هوايي بدون سرنشين است كه محيط اطراف خود را در نظر ميگيرند - شامل آب و هوا و ساير هواپيماها - و طرحهاي پرواز خود را تغيير ميدهند " به روشهايي كه مطمئن و قابلپيشبيني هستند. " ايجاد يك كانال مجازي آخرين دو پيشنهاد شامل ساخت شبيهسازيهاي ديجيتال است كه به قدري خوب هستند كه به مهندسان اجازه ميدهند تا از آزمايش بر روي زمين صرفنظر كرده و يك " دوقلوي ديجيتالي " از يك هواپيما ايجاد كنند كه مانند يك چيز واقعي باشد و به آنها كمك كند تا مشكلات مكانيكي را پيشبيني كنند. انتظار ميرود كه هر پروژه از دوتا پنج سال به طول انجامد, و هزينه هر پروژه از ۲ تا ۱۰ ميليون دلار در سال است. در حالي كه سفر به مريخ نيست, پروژه cas هنوز بخش مهمي از ماموريت ناسا است و اشاره كرد كه اولين گام در ناسا براي هوانوردي است. او گفت: " ما در راستاي برنامه استراتژيك خود تحقيق ميكنيم تا وضعيت هنر را ارتقا دهيم. "
توليد نسل بعدي فنآوريها براي نسل بعدي وسايل نقليه .
منبع