پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

سازمان غذا و دارو محدوديت‌هايي را بر روي اهدا كنندگان خون همجنس گرا در ميان نياز فوري , آسان كرده‌است .

۳ بازديد
سازمان غذا و دارو  محدوديت‌هايي  را بر  روي اهدا كنندگان  خون  همجنس گرا  در ميان  نياز  فوري  , آسان كرده‌است .

در ميان آنچه كه " نياز مبرم به خون " ناميده مي‌شود, رژيم غذايي و مواد مخدر دستورالعمل‌هاي اهدا كننده خون خود را در روز پنج شنبه اصلاح كرد, به اين معني كه اين افراد سالم اكنون مجبور خواهند بود از فعاليت جنسي جنس بازان جلوگيري كنند. قانون, كه در نظر داشت اچ آي وي را از جريان خون خارج نگه دارد, با خودداري از انتشار دستورالعمل‌هاي به روز پنج شنبه, محدوديت‌هاي اهداي خون از مردان همجنس باز و دو جنسي را افزايش داد, به ويژه پس از اينكه رژيمي كه افراد مبتلا به اچ آي وي را تهديد مي‌كردند, موجب تغييراتي در شرايط اهدا كننده افراد مبتلا به ويروس ايدز شدند. "

در روز چهارشنبه, دست‌كم يك مرد همجنس گرا كه سعي داشت خون اهدا كند, به گزارشگران گفت: " خون اهدا كنيد." در تماس روز پنجشنبه, دكتر پيتر ماركز از اداره بهداشت و درمان گفت كه هر مركز خون مي‌تواند تصميم بگيرد كه چگونه اهدا كنندگان خون بايد قبل از آمدن به اهداي آنتي‌بادي توليد كنند, آن‌ها بايد دو هفته بعد از اينكه همه نشانه‌ها برطرف شده‌اند صبر كنند و احتمالاً قبل از اهداي خون نياز به آزمايش منفي خواهند داشت. كساني كه چهار هفته پس از حل بيماري COVID - ۱۹ منتظر مي‌مانند ممكن است نياز به تست اضافي نداشته باشند. در هر دو مورد, مارك گفت: " آن‌ها به اسناد مربوط به وضعيت ۱۹ - ۱۹ شان نياز دارند. سناتور آمريكايي " Tammy بالدوين ", D - wis. او در بيانيه‌اي كه با اخبار NBC به اشتراك گذاشته شد, اظهار داشت: " اين مساله مهم‌تر از هميشه است " اما گفت: " هنوز كاره‌اي بيشتري بايد انجام شود ".

مخالف ريسك غير منطقي است و با توجه به بحران فعلي COVID-19 ، اولويت بندي علم و حقايق بر ترس و تعصب بسيار مهم است."NBC Out را در توييتر ، فيس بوك اينستاگرام دنبال كنيد


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.