
هنگامي كه كل جديد , 50 امين سالگرد " فورد " به showrooms ماه آينده وارد ميشود , خريداران حق سفارش يك موتور چهار سيلندر جديد را خواهند داشت كه به لطف فنآوريهاي پيشرفته به عنوان تزريق مستقيم و تزريق مستقيم ميتواند به ميزان 310 اسببخار تاثير گذار باشد . در دهه 1980 , خودروسازان مانند فورد در واكنش به شوكهاي نفتي خاورميانه و مقررات جديد اقتصاد سوخت با استفاده از the خودرو , نشان ميدهند كه چه اتفاقي رخ ميدهد , نه فقط در فورد , بلكه در كل the خودرو در دهه 1980 , خودروسازان خواستار واكنش به دو شوكهاي نفتي خاورميانه و مقررات جديد اقتصاد سوخت بودند . امروزه , اين به عنوان يك rs در سراسر دنيا در نظر گرفته نميشود و خواستار عملكرد بيشتر از قبل شدهاست . او و ديگر مقامات فورد از بحث در مورد جزئيات خاص آنچه كه در ذهن دارند , گفت : " شما به فنآوري جديد نياز داريد " تا در مورد جزئيات خاصي از آنچه كه در ذهن دارند بحث كنند , او پيشنهاد كرد كه آنها به " همه گزينهها " از turbocharging پايه تمام راه تا پيشرفته , فنآوريهاي مبتني بر باطري مانند hybridization.Must ang Celebrates 50 50 , 201402 : 35 Mustang هيبريدي MustangA هيبريدي نگاه ميكنند . اين مفهوم ممكن است كفرآميز به نظر برسد , تا زماني كه فكر كنيد پورشه , يك مارك معروف به ماشينهاي ورزشي با عملكرد بالا , به سرعت خط توليد وسايل برقي را گسترش ميدهد . به عنوان مثال , It جديد كاين - E , يك plug - in of line را معرفي ميكند , كه در
پرچمدار ew ، LaFerrari با نسخه محدود ، به يك سيستم تركيبي با كارايي بالا و مبتني بر سيستم توسعه يافته براي برنامه فرمول يك خودروساز ايتاليايي متكي است. مك لارن P1 جديد نيز چنين مي كند."لامبورگيني ، كه به طور سنتي به موتورهاي احتراق داخلي عظيم ، مانند 6.5 ليتري V-12 در Aventador خود تكيه كرده است ، همچنين به گزينه هاي ديگري فكر مي كند كه مي تواند شامل قدرت تركيبي باشد. به گفته تحليلگران مانند ديو ممكن است گزينه ديگري نباشد. ساليوان ، از AutoPacific، Inc. ايالات متحده آمريكا شاهد خواهد بود كه اقتصاد سوخت در سال 2016 جهشي بزرگ داشته باشد و تا سال 2025 صعود خود را به طور متوسط 54.5 mpg ادامه دهد. در همين حال ، اروپا بر كاهش انتشار CO2 متمركز شده است كه سازندگان مي توانند به تنهايي با قدرت بنزين ، حداقل در مدل هاي با كارايي بالا ، فشار بياورند. چين ، بزرگترين بازار خودرو در جهان ، در عين حال نااميد است كه بتواند با بومي خود مقابله كند. مشكلات آلودگي هوا. تعدادي از شهرهاي بزرگ ، از جمله پكن و شانگهاي ، اكنون تعداد وسايل نقليه جديد بنزيني را كه مي توان در هر ماه ثبت نام كرد ، محدود مي كنند ، محدوديت هايي براي اتومبيل هايي كه از باتري استفاده مي كنند ، برداشته شده است. چين ، ژاپن و تعدادي ديگر از بازارها نيز به شدت ماليات مي دهند. موتورهاي احتراق داخلي جابجايي. بنابراين ، توليد كنندگان براي مقرون به صرفه نگه داشتن اتومبيل هاي عملكردي ، بايد كم كنند."ميوه كم آويز" چيزهاي زيادي وجود دارد كه مهندس ارشد فورد Pericak آن را "ميوه كم آويز" مي نامد تا بدون اينكه خيلي عجيب و غريب باشد از آن جدا شود. وسايل نقليه بيشتر و بيشتر در حال تزريق مستقيم هستند ، فناوري اي كه به اهداف به ظاهر نامرتب در تقويت اقتصاد سوخت و عملكرد تا 10 درصد تا 20 درصد برسد. همچنين "جابجايي در صورت تقاضا" وجود دارد."شورولت كوروت Stingray جديد مي تواند نيمي از سيلندرها را در V-8 بزرگ خود خاموش كند وقتي تقاضاي برق متوسط است ، مانند سفر به داخل Interstate ، افزايش مصرف سوخت بزرگراه به 30 mpg. توليد كنندگان نيز در حال انتقال با چرخ دنده هاي بيشتر هستند. موتورها در كارآمدترين آنها كار مي كنند. و "سبك وزن" نيز بازي مي شود. مهندسين الف
جايگزيني فولاد سنگين با آلومينيوم سبك تر و حتي فيبر كربن ، براي افزايش كارايي و مسافت پيموده شده. شارژ و شارژ فوق العاده يكي ديگر از راه حل هاي پيشرفته فناوري است. اين فناوري ها به طور موثري به موتورهاي جابجايي كوچك مانند Mustang EcoBoost اجازه مي دهند مانند موتورهاي گازي سنتي بسيار بزرگتر خود عمل كنند. براساس چندين نظرسنجي ، از نيم يا بيشتر وسايل نقليه توليد شده در سراسر جهان از يك دهه ديگر ، مي توان از توربوس استفاده كرد - اما اينها مضراتي دارند. در ميان چيزهاي ديگر ، آنها به طور سنتي وقتي اتومبيل شروع به حركت مي كند ، دچار مشكل مي شوند. يك راه حل حتي پيشرفته تر e-Turbo خواهد بود كه از موتور الكتريكي به جاي اگزوز وسيله نقليه براي چرخش تيغه هاي توربين خود استفاده مي كند. اولريش ويس ، مهندس ارشد آئودي ، اخيراً به مجله Drive استراليا گفت: "من مي توانم تأييد كنم كه ما در حال توسعه هستيم." اما به اعتقاد برخي تحليلگران صنعت ، برق مي تواند تنها گزينه باشد. و اين مي تواند به معناي تركيبي Mustang ، Corvette يا Dodge Challenger باشد.Pericak گفت: "فناوري ، به ويژه عجيب و غريب تر ، براي اتومبيل هاي عملكردي (فردا) مورد نياز خواهد بود و ارزان نيستند.". ما بايد بفهميم كه چگونه اين كارها را انجام دهيم و آنها را با قيمت مناسب انجام دهيم."
منبع