
خودروهاي خود رانندگي مانند آنهايي كه توسط گوگل آزمايش ميشوند بيشتر در معرض تصادفات هستند تا وسايل نقليه معمولي، اما اين به اين معني نيست كه آنها نسبت به وسايل نقليه معمولي، سوابق تصادفات را از ۲۰۱۲ تا سپتامبر ۲۰۱۵ براي سه شركت تست كردند: گوگل، دلفي و ايودي. آنها پس از آن نرخهاي تصادف را با ركورد ايمني تمام خودروهاي معمولي در ايالاتمتحده براي سال ۲۰۱۳ مقايسه كردند (تنظيمشده براي underreporting تصادفات). آنها دريافتند كه ماشينهاي خود رانندگي به طور متوسط نرخ سقوط ۱ / ۹ ر ۱ ميليون مايل را داشتند، در مقابل ۴ - ۴ براي خودروهاي معمولي. به همين ترتيب، وسايل نقليه خود گردان نسبت به وسايل نقليه معمولي، نرخ آسيب بالاتري داشتند (۳.۲۹ به ازاي هر ميليون مايل). ماشينهاي تسلا به تواناييهاي خود در رانندگي دست پيدا ميكنند. ۱۵، ۲۰۱۵۰۰: ۴۸ اما مولفان اشاره كردند كه وسايل نقليه خود گردان در هر يك از ۱۱ سقوط كامل (همه شامل گوگل خودرو)خطا نبودند. علاوه بر اين، هيچ تلفاتي گزارش نشده است و همه جراحات جزئي پنداشته شدهاند " ممكن است نتيجه بگيرد كه وسايل نقليه خود گردان خطرناكتر هستند، اما من فكر نميكنم كه اين دادهها در واقع اين را نشان دهند. Schoettle به شبكه NBC گفت: " به نظر ميرسد كه آنها در تصادفات عمومي دخيل باشند (هرچند نه به دليل خطا و هميشه تحتتاثير وسايل نقليه معمولي)، اما آسيبهايي كه رخ داد كمتر شديد بود و آنها در برخي از انواع برخورد شديد مانند اختلال در برخورد با افراد پياده درگير نبوده اند. تصادفات بيشتري براي وسايل نقليه خود گردان، تا كنون، لزوما "به خطر كمتري" تبديل نميشود: رانندگي در "Autopilot"؟ تسلا براي اضافه كردن دانشگاه FeaturesThe بيشتري از محققان ميشيگان چندين هشدار را در مورد آناليز آنها، از جمله حاشيه خطا در نتايج نمونهگيري براي خود رانندگي، ذكر كرد.
وسايل نقليه به اندازه كافي بزرگ هستند كه احتمالا يافتهها را افزايش دهند . اين مطالعه همچنين يادآور ميشود كه خودروهاي خود رانندگي چند سال است كه در جاده بودهاند - براي دادههاي جامع و بلند مدت كافي نيستند . در اين مطالعه , خودروهاي خود گردان تنها در حدود 1.2 ميليون مايل ( اكثريت وسيعي از اتومبيلهاي گوگل ) در مقايسه با حدود 3 تريليون مايل در سال در آمريكا انباشته شدهاند . ) تا اينكه خودروهاي معمولي ممكن است با آنها روبرو شوند . گوگل همچنين در مورد طراحي نتيجهگيريهاي شركت از اين گزارش هشدار داد و گفت : " در بيش از 1.2 ميليون مايل رانندگي مستقل از آغاز پروژه ما در سال 2009 , نه زماني كه اتومبيل شخصي ما علت تصادف بودهاست . اين
منبع